Dobranocne inspiracje DIY

Ponieważ nie mogę przestać myśleć o moim łóżku szybki przegląd inspiracji :

1. Nigdy nie miałam cierpliwości do patchworkowych cud, ale tu warto zajrzeć : patchworka robota.
2. Strzały nie tylko amora to jeden z tegorocznych trendów po który własnoręcznie warto sięgnąć po inspirację od Making Home Base.
3. Poczucie humoru zmiksowane z mainstreamem, bo każdy ma znajomego hipstera, a dla niego wąsato-hipsterskie poduszki od Sassy Sparrow.
4. Dla sprawiedliwości musi być też coś dla fanów, ciemniejszej strony mocy poduszkę z black&white?.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam poduchy. Mogłabym mieć ich setki, gdyby tylko przestrzeń mi na to pozwoliła. A gdybym miała wybrać jedną z przedstawionych przez Ciebie inspiracji, to chyba wybrałbym 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zdecydowanie pierwszy model. Aż mi się zachciało poszperać w mojej zbieraninie materiałów, może niebawem powstanie coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Adbox