Dwutygodniówka - czyli nowa zabawa blogowa!

By 23:12

Masz bloga, ale nie zawsze masz wenę na nowego posta. Czasem brakuje Ci motywacji, a potem jesteś zła na siebie, że w tym miesiącu nie napisałaś nic. Szukasz regularnych inspiracji na nowe wpisy? Ja tak mam caaaały czas!


Lubisz konkursy blogowe?
Tylko ich forma... trzeba spełnić kilka - kilkanaście podpunktów, obserwować na milionie kont, a do tego zgłosi się 100 osób i w takim losowaniu znowu nie masz szans, znowu nic nie wygrałaś?



Dlatego mam propozycję nowej zabawy blogowej, której celem jest:

  • poznanie innych blogów, 
  • motywacja dla Ciebie - przynajmniej raz 2 tygodnie na pewno napiszesz posta
  • zdobywanie nagród

Dwutygodniowe Wyzwanie czyli Dwutygodniówka

Na każdy tydzień podam temat / motyw. Sama nie wiem jak daleko puszczą moje wodze fantazji.
Twoim zadaniem będzie napisać wpis inspirowany danym tematem.

Każdy wpis, który się ukaże w ramach danej Dwutygodniówki będzie podlinkowany u mnie na blogu we wpisie, a każdą osobę, która bierze udział w wyzwaniu będę zachęcać do odwiedzenia innych uczestników i komentowania ich pomysłów!
Także i u mnie macie promocję swoich wpisów!

A teraz czas odpowiedzieć na pytanie, które pewnie najbardziej was intryguje:

Jaki są nagrody?

Po pierwsze symboliczne, ale wartościowe.
Głównym celem jest wzajemne poznanie się i promocja blogów, ale nagrody jak wiadomo są super i motywują. Jakie nagrody? Najróżniejsze rzeczy od kosmetyków do przetestowania, przez gadżety do domu, po ubrania! W zależności co mi wpadnie do głowy i w ręce 😉

Zasady są proste:

👉 Raz na 2 tygodnie wrzucę posta z tematem i nagrodą
👉 Osoba biorąca udział tworzy posta dowolnej treści (z zachowaniem granicy przyzwoitości) w nawiązaniu do tematu dwu-tygodnia z linkiem do wpisu z tematem.
👉 Dwutygodniówki odbywają się od pon do niedzieli, w kolejny poniedziałek podaję nowy temat i ogłaszam zwycięzcę poprzedniego tematu

Zanim ogłoszę pierwszy temat chciałabym znać wasze zdanie czy w ogóle podoba wam się idea? Czy bralibyście udział fajny pomysł na początek Nowego Roku?

Zobacz również:

17 komentarze

  1. Myślę, że to całkiem fajny pomysł i chętnie wzięłabym udział ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiedziawszy to bardzo ciekawa zabawa! Nigdy jeszcze się z takim pomysłem nie spotkałam, postaram się wziąć udział. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły pomysł, coś nowego i oryginalnego :) Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. będę obserwować jak to w praniu wyjdzie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł fajny, ale wszystko zależy od tematów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bardzo fajny ;) Ja akurat z regularnością nie mam problemu [kalendarz mam zaplanowany do marca, wszystkie posty już gotowe XD], ale nie wątpię, że część osób się dzięki czemuś takiemu zmotywuje :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sprawa :D Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega pomysł! Jestem zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, wchodzę w to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł. Jeśli tylko będzie temat dał się spiąć z tematyką mojego bloga chętnie się pobawię. Przepraszam, zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odnosząc się do komentarza zostawionego na moim blogu: mój blog=moja idea i moje reklamy. Zastanawia mnie czego użyłaś zwrotu :"darmowe reklamy"? Na przyszłość: jak będziesz coś komentować to radzę przeczytać swoją wypowiedź pod kątem spójności logicznej. Po słowach: "przeczytaj może Ci się przydać" wnioskuje,że dałaś mi jakąś radę w tym komentarzu, ale tam jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, nie rozumiem tylko, na jakich zasadach ktoś ma być zwycięzcą w danym temacie, od czego ma to zależeć? Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł - wchodzę w to. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! świetny pomysł :) Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, przy odpowiedniej aktywności ma duże szanse powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń