Stary rok, nowa ja


Nietypowo, bo na koniec roku ;)

Moja lista MUST HAVE, które pozwala mi czuć się dobrze i zadbaną:

  • Regularnie przestrzegam rytmu snu, zawsze idę spać między 22:30-23:00 i śpię co najmniej 8 godzin, starając się wstawać o tej samej porze
  • Nie korzystam z telefonu 2 godziny przed snem
  • Piję 2 litry wody dziennie
  • Zdrowo się nie odżywiam, ale staram się codziennie jeść coś świeżego (owoce/warzywa)
  • Wybrałam odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a teraz mam czystą skórę
  • Stosuję suplementy zimą (witamina D3)
  • Raz w tygodniu robię peeling głowy i nakładam olej na włosy, a co 3 miesiące je podcinam
  • Kupiłam prosty zestaw do hybryd, teraz mam ładne i zadbane paznokcie
  • Ograniczyłam swoje ubrania do dwóch zestawów "na co dzień" i kilku dodatków w aktualnych trendach (teraz to kolorowy sweter i skórzane kowbojki)
  • Usunęła z łazienki większość kosmetyków makijażu, które robił mi tapetę, teraz widzę że lepiej wyglądam z lekkim podkładem który nie daje pełnego krycia (i np widać naczyńka, jakieś krostki) 
  • Codziennie nakładam SPF 50
  • Przestałam chodzić cały czas tym samym - w bluzach i jeansach (to była moja obsesja).Teraz mam spodnie materiałowe + kaszmirowe swetry z sh. różnica niebo a ziemia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox