Białkowa kawa na śniadanie? Tak można?

Chyba wszyscy rano po przebudzeniu potrzebują filiżanki dobrej, aromatycznej, cudnie pachnącej kawy na lepszy dzień, prawda? Jednak wiele osób uważa, że jest wręcz niedozwolona gdy poważnie myślimy o zdrowej diecie! Kawa zapobiega Alzheimerowi nie warto całkowicie z niej rezygnować!

Osobiście nie piję już tak intensywnie. Odkąd ograniczyłam cukier po prostu mi nie smakuje. Aczkolwiek ostatnio miałam takiego smaka... Już dzień wcześniej tyle miałam na głowie, że po prostu nie miałam czasu sobie zrobić i skumulowało mi się na kolejny dzień.
To tak sobie pomyślałam... A może by tak kawa zamiast śniadania? I o dziwo poszukałam trochę i znalazłam wpis u MrFit, że tak można!
Świetny przepis na wysoko proteinową kawę. Słowem pożywne w płynie!!!

Widzicie? Jednak cuda się zdarzają!

Przepis na kawę białkową

Co będzie potrzebne?

  • twoja ulubiona kawa rozpuszczalna lub mielona
  • 1 łyżeczka / 10g oleju kokosowego
  • 1 łyżeczka / 10g masła orzechowego
  • 30g odżywki białkowej (u mnie czekoladowa)
  • pół łyżeczki cynamonu

Wykonanie:
1) Zaparzamy kawę z cynamonem
2) Dodajemy olej kokosowy, masło orzechowe i odżywkę białkową
3) Blendujemy przez minutę lub dwie. Polecam nawet trochę dłużej, aby kawa dobrze się spieniła i powstała sztywna pianka :)

Niesamowita! Hit dla mnie totalny. Stawia na nogi i jest przepyszna. Zwrócicie uwagę, że tak kawa nie ma mleka! Nie uzdatniajcie jej mlekiem. Odżywka + olej + masło orzechowe jest odpowiednią proporcją białko / tłuszcz, więcej nie potrzeba!

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię kawę, także chętnie spróbuję :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypiłabym :) Zwykła kawa już mi tak nie smakuje, więc nie piję jej codziennie, raczej dla towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Adbox