Kawaii Box - recenzja + giveaway !

Kiedy dowiedziałam się, że mogę zrecenzować pudełko z Japonii nie wahałam się ani chwili. Uwielbiam słodkie, urocze rzeczy do tego oto paczka z Japonii.

Nie wiem czemu byłam pewna, że w Kawaii Box znajdę słodycze, albo inne przekąski. Kawaii Box to paczka różnymi uroczymi (kawaii) drobiazgami!

Paczucha z Japonii

W mojej paczce znalazły się urocze artykuły biurowe, ale jak sprawdzicie na stronie w waszej paczce może trafić się absolutnie wszystko! :D

Na start trochę praktycznych informacji.

🌸 ok. 3 tygodnie czas oczekiwania na przesyłkę
🌸 10 różnych przedmiotów
🌸 słodziutki element niespodzianki

Nie przedłużając zapraszam na unboxing!

Już na pierwszy rzut oka widziałam, że to będzie paczka idealna dla mnie. Przede wszystkim rzeczy oprócz tego, że są urocze, pastelowe i bardzo fotogeniczne, to są też praktyczne.

Uwielbiam robić kartki świąteczne, więc wieloryb wycinający choinki będzie dla mnie jak znalazł!!! 🌷 Do tego jakiś dozownik z kotkiem czy miś z muminków.

Pierwszą rzeczą za jaką się wzięłam były pisaki. Zakreślacze to coś, co zawsze mi się przyda, a te dodatkowo są o kształcie cukierków. Wyglądają uroczo, mają pastelowe odcienie, a do tego słodziutko pachną!

Zupełnie jakbym wąchała watę cukrową. Ten zapach czuć tuż po otwarciu. Niesamowite!  💖
Kolejną rzeczą, która przykuła mój wzrok był cudowny miś w kształcie muminka.

Tylko spójrzcie w jego oczy. Czy nie jest cudowny?

Podobno muminków już nie czyta się dzieciom w szkole, a przecież to taka piękna i kochana bajka! Ja się zakochałam w tym maleńkim przyczajonym muminku misiu. Do tego ma przyzsawkę, więc z łatwością powieszę go nad biurkiem!
  💖

Dalej chcę wam pokazać taką buteleczkę z głową kota.

Prosty dozownik w sprayu przydatny do codziennej pielęgnacji.

Lubię w codziennej pielęgnacji używać prostych, naturalnych kosmetyków. Szczególnie zakochałam się w pielęgnacji DIY. Zdarza mi się samodzielnie mieszać tonik czy oleje, tak by były odpowiednie  do mojej cery. Myślę, że w tego kota przeleję wodę różaną.
Sailor Moon czyli Czarodziejka z Księżyca było kultowym anime także w Polsce! Myślałam najpierw, że to długopis właśnie z tej serii, ale myliłam się. Ta różdżka pochodzi z mangi Cardcaptor Sakura

różowy,
uroczy
długopis różdzka!


 Na 100% znajdzie swoje miejsce na moim biurku!
Breloczek-gniotek. Twój przyjaciel w trakcie stresującej sesji!

Stempleki z uroczymi zwierzątkami..

Zestaw kolorowych taśm klejących

Wspomniany na początku wieloryb wycinający choinki Chyba najbardziej bym go chciała jako pamiątkę z Japonii (ale w Japo nie byłam), więc cieszę się, że do mnie przyleciał!

Ostatnia rzecz jeszcze nie doszłam co to. Na opakowaniu jest instrukcja sugeruje by dodać wodę. Jak tylko się dowiem powiem wam co to jest :D

Już wiem. To jest do jedzenia! DIY candy po dodaniu wody wg obrazkowe instrukcji możemy zrobić własne cukierki! 

DIY candy :) You will need to add water using the container inside and use the lines inside as basis for how much water you need to put. :) 
Całość pudełka: https://www.kawaiibox.com/past-boxes/january-2019/

Giveaway

Jeśli spodobał wam się post i też chcecie otrzymać pudełko niespodziankę zapraszam do udziału w Giveaway [ended] dla moich czytelników bloga! 。^‿^。

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju słodkie rzeczy więc taka paczuszka bardzo by mnie ucieszyła! :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że tak długo trzeba czekać na takie cudo. Jednak czasem warto. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, co wspólnego mają Muminki z Japonią, po czym uświadomiłam sobie, że to chyba przez ten serial animowany. Uwielbiałam go w dzieciństwie, aż naszła mnie teraz ochota żeby sobie puścić jakiś odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkości! Uwielbiam ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne 💕💕 uwielbiam takie cudenka 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się dziurkacz wieloryba. Sama od czasu do czasu bawię się scrapbookingiem więc taki uroczy gadżet na pewno by się przydał 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocze,kocham takie rzeczy ^^ te zakreślacze wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. The little tofu guy key chain is my fav

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza zawartość. ;) Też uwielbiam pastelowe kolorki. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O matkomatko, wcale nie dziwię się, dlaczego ani trochę nie wahałaś się, kiedy dostałaś okazję zrecenzowania pudełka z Japonii. Te rzeczy są do potęgo urocze; szczególnie przydałby mi się ten gniotek na sytuacje stresujące:D Ale zresztą, ja też jestem osobą, która uwielbia robić kartki, dlatego ten wieloryb to jest superowa sprawa, nietuzinkowa ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowne prawda :D na stronie kawaii box można się zapisać, zgłosić jako tester :)

      Usuń
    2. rzuć okiem -> kawaiibox.com/bloggers/

      Usuń
    3. Dziękuję Ci ślicznie:)
      Myślę, że zgłoszę się prędzej czy później, pozdrawiam!

      Usuń
  11. No no ciekawa zawartość :) fajnie wyglądają te pisaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już 2 razy zamawiałam Kawaii i byłam bardzo zadowolona :) Może jeszcze sie kiedyś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam udział, ciekawie czy się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszy jest muminek 😍 kocham ta bajkę i kocham misie

    OdpowiedzUsuń

Adbox