SHARE WEEK 2019 - blogi warte polecenia

Share Week 2019

Zupełnie przypadkowo dzięki blogowi Pasje Karoliny zwróciłam uwagę na trwający właśnie Share Week 2019. O akcji już kiedyś słyszałam, ale nigdy nie zdarzyło mi się dołączyć, zawsze przegapiłam termin czy coś.

Zasady Share Week

- Top 3 blogi, które chcemy polecić
- Tylko blogerzy blogerów (trzeba mieć bloga by polecić innego blogera)
- Posty zostawiamy pod postem u Andrzeja Tucholskiego i nasz wpis również zgłaszamy w formularzu, by nasz głos był ważny.

Niestety, a może stety zasada jest prosta wybieramy tylko 3 blogi. Jest ogrom blogów, które mogłabym polecić, które chciałabym polecić, które mnie inspirują, które są dla mnie ważne, ale zasady to zasady. Nie mogę też polecać vlogerów, bo SHARE WEEK 2019 dotyczy tylko blogów.

Ważne jest zgłoszenie przez komentarz jak i formularz - inaczej nasze polecajki nie będą się liczyć, a przecież szkoda by było. Pod zalinkowanym postem odkryłam tak dużo blogów, że aż mi głupio, że ich do tej pory nie znałam. No cóż. Będą na przyszły rok 💖

Także top 3 blogi, które są dla mnie ważne i na które lubię wpadać od czasu do czasu.

Moje TOP 3 blogi, które gorąco polecam!


Kosmostolog - Pomogę Ci zrozumieć swoją skórę

Blog, który ciągle od nowa mnie zaskakuje. Ubogaca moją wiedzę o pielęgnacji, zwłaszcza, że jako nieszczęśliwa posiadaczka cery suchej, wrażliwej, naczynkowej muszę porządnie odrabiać pracę domową z codziennej pielęgnacji. Nie ma, że się nie chce, że boli. Jak nie odrobię, to dopiero będzie bolało. Duża porcja konkretnej, fachowej wiedzy. Jej poradniki uratowały w mnie w najgorszym momencie, dlatego ona musi być numerem 1. Nie znacie jej bloga? Zacznijcie koniecznie od posta Oczyszczanie czy złuszczanie, a dalej samo pójdzie ;)

🌸 adres bloga: kosmostolog.blogspot.com


Fly Nerd - blog o programowaniu

Blog nie tylko dla dziewczyn, które myślą o karierze programistki. Fajnie przedstawia świat IT, bo posty typowo programistyczne przeplatają się z ogólnie technologicznymi, pojawiają się tematy ważne i postacie nauki. Czy potraficie wymienić 5 postaci kobiet, które zmieniły świat nowych technologi? Nie, to zdecydowanie warto zajrzeć w post Kobiety, programistki, pionierki w dziedzinie technologii 

🌸 adres bloga: flynerd.pl


Vademecum blogera - nie samym blogowaniem żyje człowiek

Wiem, że Vademecum polecają wszyscy, ale jeśli mam szczerze przyznać kto wpłynął na mnie tak, a nie inaczej to Beata na 100% musi tu być. Dzięki jej poradom nie przestałam blogować, reaktywowałam bloga i postanowiłam ruszyć 4 litery, by w 3 miesiące z wiecznego (od kilku lat) ok. 2 tys użytkowników miesięcznie wbić na ponad 6 tys. UU. Wiem, że do blogów 100k+ mi daleko, ale kurcze, od czegoś trzeba zacząć, a jej porady były dla mnie bardzo ważne. Nie umiem nawet podać, które posty dały mi takiego kopa. Wejście na jej bloga raz to po prostu utonąć w morzu informacji. I tego wam życzę, po prostu zacznijcie czytać jej porady!

🌸 adres bloga: vademecumblogera.pl

Inne blogi, które chcę polecić 

Pasje Karoliny (pasjekaroliny.pl) - Blog Karoliny jest niesamowicie spójny. Piękny szablon, piękne zdjęcia, ciekawe tematy. Od dawna czytam jej bloga i lubię na niego wracać. Dzięki niej dowiedziałam się o tej akcji. Żałuję, że nie jest to lista top 5 blogerów, bo za samą charyzmę powinna być doceniona.

Mind your skin (mindyourskin.pl) - To zupełnie świeży blog, a już wbił w mój top. Autorka bloga pisze posty bardzo dokładnie omawiając dane zagadnienie. Pod tym względem przypomina mi bloga Kosmostolog. Na razie tylko kilka postów, więc mocno jej kibicuję, by na tych kilku się nie zatrzymała.

Żurnalistka (zurnalistka.pl/) - Kiedyś bardzo lubiłam jej bloga. Porusza też tematy kosmetyczne, pielęgnacyjne i lifestylowe. Sposób w jaki pisze jest taki miękki, przyjemny, bardzo podoba mi się jej styl. Ostatnio przestała publikować na blogu, ale przypuszczam, że to dlatego, że rozwija się pod własną marką organicznych, ekologicznych, etycznych kosmetyków jako mafka.pl. Oby wróciła.

Zielona wśród ludzi (zielonawsrodludzi.pl) - Kolejny, nie super popularny blog, a jednak dla mnie bardzo inspirujący. Zielona wśród ludzi to blog o byciu sobą, nawet gdy współczesny świat stawia na zupełnie inne modniejsze tematy, wartości. Blogerki piszą o drogich, kolorowych kosmetykach, recenzują wiele produktów, których składy są straszne, jednak liczy się etykietka "luksusowe". Wśród tylu blogów Monika wybiera własną drogę - kosmetyki DIY, kupowanie bez plastiku, jedzenie zielone, roślinne, jeśli można postawić na zero-waste, to ona wybierze tę opcję. Jest eko, ale nie nachalnie, bez robienia kazania i nie pod publikę. Po prostu żyje w swoim poukładanym zielonym świecie i tego zachęca innych.

Oto moja share weekowa lista. Pewnie jest znacznie dłuższa, ale nie potrafię wszystkich słusznie wyróżnić. Mam nadzieję, że też weźmiecie udział w Share Weeku! Warto!

16 komentarzy:

  1. Dlatego nikogo nie polecam bo nie chcę nikogo skrzywdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba to tak nie działa :P wydaje mi się, że warto polecać ciekawe i wartościowe miejsca to buduje dla wszystkich lepszą społeczność
      - osoby, które nigdy nie widziały danej strony mają szansę poznać kogoś nowego!

      Usuń
  2. Pierwszy raz o tym słyszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spójność, charyzma? Na pewno piszesz o mnie? Bardzo, ale to bardzo dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem co mówię ;* Od dawna obserwuję, widziałam kilka wersji Pasji Karoliny, jak się szablony zmieniały i widzę, że się masz gdzie wyżywać artystycznie i to jest super <3

      Usuń
    2. Oj tak - lubię się u siebie wyżyć ;) Bardzo się cieszę, że przyłączyłaś się do akcji :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o takiej akcji, ale muszę przyznać- jest kreatywna! Uwielbiam polecajki, to świetny sposób by wyróżnić ulubione blogi jak również podpowiedzieć czytelnikom, jakie fantastyczne adresy mogą odkryć :) Dlatego ja w każdym wpisie polecam minimum dwa blogi. Chętnie odwiedzę opublikowane tu adresy!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja- również miałabym niesamowity problem z wyróżnieniem tylko trzech blogów...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bloga pasje karoliny ;) Inne chętnie też odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie świetna akcja. Mogłam dzięki niej poznać wiele ciekawych blogów np. twój :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny share week - super akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ciekawych propozycji do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych blogów, ale z chęcią odwiedze kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ależ mnie isnpirujesz! Nie dość, że ostatnio zachęciłaś mnie na Kawaii Box, to jakoś zaraz po tym, gdy opublikowałaś ten post - zaczęłam myśleć nad swoją listą. Piękna akcja, dziękuję, że mogłam się o niej dowiedzieć dzięki Tobie:)
    Parę tych blogów tutaj znam, ale jednak pojawiają się takie adresy jak chociażby Zielona wśród ludzi i bladnę, bo nie wiem, nie znam! Ale chętnie zerknę tym bardziej, że nazwa jest genialna, a swoim opisem zachęciłaś, bo widzę dużo wspólnego ze mną:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Adbox