Darmowy plany lekcji + 37 naklejek do pobrania!


Właściwie to 3 plany i nieskończone możliwości ich modyfikacji. Prezent ode mnie dla was na początek roku... plan lekcji do wydrukowania
Nieważne czy to początek roku szkolnego czy akademickiego, dobrze rozpisany plan zajęć potrafi sprawić, że chętniej na niego patrzymy i z lepszym humorem idziemy do szkoły czy na uczelnie.

Twój plan zajęć do pobrania

Przygotowałam dla was plany zajęć idealne do personalizacji (link na końcu):

Minimalistyczny plan lekcji

Minimalistyczny, w stylu american collage tumblr girl / pastel goth.



Minimalistyczna baza, która sama w sobie świetnie wygląda, może zostać ozdobiona Twoimi własnymi rysunkami lub mieć doklejone zaproponowane przeze mnie naklejki (patrz poniżej). Fakt, że jest czarno-biała pozwala wydrukować ją na dowolnej drukarce.


Pastelowy urok

Uroczy pastelowy plan zajęć. Ma więcej miejsca na dodatkowe notatki takie jak zajęcia pozalekcyjne - kursy językowe, korepetycje, siłownię czy inne zajęcia sportowe. Możesz też zanotować ważne daty jak urodziny przyjaciół, dni wolne w szkole.


Energetyzujące kolory

W przeciwieństwie do minimalistycznego, ten wręcz krzyczy "nie zapomnij o mnie!". Jest soczysty i radosny, czego więcej chcieć?




Każdy z powyższych planów możesz wydrukować A5 i A4. Idealne by wkleić do zeszytu lub powiesić nad biurkiem.

Który plan najbardziej Ci się podoba?

+ 37 naklejek do pobrania


Dodatkowo, przygotowałam dla was do ozdoby, gotowe do wydruku naklejki w stylu tumblr / pastel / grunge ( i jak jeszcze byście ten styl określiły?). Grafiki znajdują się na transparentnym tle więc można je nałożyć na każdy kolor / każdy plan.

Najwygodniej wydrukować je na papierze samoprzylepnym i powycinać. Oczywiście, jeśli masz go akurat pod ręką i nie chcesz go specjalnie kupować zawsze zostaje zwykły papier i klej ;)

Plan lekcji do wydrukowania


Poniżej link do plików PDF planów + propozycji dekoracji z grafiki nagłówkowej + naklejek.
➡️➡️➡️ Pobierz plany lekcji i naklejki za darmo! ⬅️⬅️⬅️

Przygotowanie takich projektów zajmuje naprawdę dużo czasu, więc jeśli podoba Ci się pomysł - zostaw po sobie ślad - like lub komentarz.  Podziel się planem!
Ale proszę o nie przekazywanie pdfów inaczej niż jako polecenie / udostępnienie tego posta :)
Możesz też otagować mnie na instagramie jako @cute_holo

Chcecie więcej tego typu projektów?

8 komentarzy:

  1. Mnie za serducho chwyta najbardziej ten drugi - jest bardzo w moim stylu - super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejszy jest plan w różu! A naklejki boskie. Podoba mi się słonik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny plan zajęć :) Mi by się taki przydał, ale na weekendy :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na weekendy? :D napisz ciut więcej to chętnie przygotuję ^^

      Usuń
  4. Studiuję zaocznie, więc na semestr w tym roku mogę mieć 8 zjazdów czyli 8 weekendów (piątek, sobota, niedziela). Niestety w tym trybie pięciodniowy plan zajęć nie sprawdza się, bo w tygodniu pracuję :(
    Chętnie bym taki weekendowy plan przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi plan nie potrzebny, ale taki miesięczny planner by się przydał ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się ten wariant pastelowy. Akurat lubię sobie powiesić plan zajęć nad biurkiem - chociaż na mojej uczelni w tym roku mieliśmy wszystko zdalnie, to warto jest sobie poukładać aktywności. Ja stawiam na tradycyjne "papierowe" zapiski. Kompletnie nie mogę przekonać się do notatek w telefonie, bo mam wrażenie, że mogę stracić do nich dostęp w najmniej spodziewanym momencie. Czasami wydaje mi się, że tylko ja dźwigam w torebce kalendarz, gdzie skrupulatnie notuję każde planowane wydarzenia (np. wizytę u dentysty). Moja pamięć jest zbyt mała, aby wszystko zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń

Adbox