Kto Angelinie zastąpi Brad'a?


Oh nie, czyżby już było wiadomo kto zastąpi ex-męża Joli. Angelina po rozstaniu miała chwilę zatrzymania kariery, ale ostatnio znów pojawia się z dziećmi, została producentem bajki edukacyjnej (The Breadwinner).
Nie interesuję się za bardzo tematem gwiazd, nie czytam gazet pokroju Cosomopolitan, Joy, a co dopiero Życie na gorąco. Mimo to, temat rozstania Brangeliny trafił nawet do mnie i na chwilę zawładnął moją uwagą.

Bardzo lubię Angelinę Jolie jako aktorkę. Należę do fanek filmu Mr&Mrs Smith, chociaż to ponoć cinkie kino, z kategorii tych najbardziej romantycznych.  I co z tego, lubię, nawet miałam na DVD, wcale się tego nie wstydzę.

Ceniłam ich decyzje o adopcji, świadomy wybór Angeliny usunięcia piersi (jest to odważna decyzja, wbrew "kanonom" piękna, a prewencyjnie to jedna z najlepszych rzeczy jaką można zrobić) i wsparcie Brad'a w tej sytuacji.

Tym bardziej jej rozstanie z Bradem Pittem było dla mnie nieprawdopodne.

Chociaż nie dziwię się, że kobieta, która by mieć pewność, że w zdrowiu wychowa dzieci dokonała wyboru operacji usunięcia biustu, również dla nich rezygnuje ze związku, gdy jej mąż nadużywa alkoholu i narkotyków.

Angelina się na dłużyszy czas odcięła się od mediów, które spekulowały, że spotyka się z Jaredem Leto, to znów, że wróci do ex-męża. Inne twierdziły, że nie pokazuje się, bo schudła do 34kg.


Jednak całe szczęście aktorka ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że znalazła miłe towarzystwo kolegi po fachu. 




Okey, okey, plotki o romansie Angeliny z Johnnym Depp'em krążą jeszcze od premiery "Turysty". Nie są potwierdzone, ale można pogdybać co by było gdyby. Oprócz filmowej kariery łączy ich przeżywanie trudnych rozwodów i upierdliwość mediów :)

Pasują do siebie prawda?


Kto oprócz mnie chciałby zobaczyć ich w roli pary? <3  

11 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię Angelinę i faktycznie przez jakiś czas o niej ucichło w mediach.
    Ja jestem na tak dla tej pary! :D

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowitą kobietą robiącą bardzo wiele dobrych rzeczy, mam nadzieje że będzie szczęśliwa czy sama czy z kimkolwiek. Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię i Johnego i Angelinę, więc nie miałabym nic przeciwko, gdyby się zeszli :P Ale dla dobra dzieci lepiej byłoby, gdyby to ich rozstanie z Bradem nie doszło do skutku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już za późno chyba w sierpniu ostatecznie skończyła się sprawa rozwodowa :P

      Usuń
  4. Też ją lubię. I fajnie by było gdyby jej sie ułożyło. Także prywatnie. A jeśli z Deep - to czemu nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem na bieżąco z nowinkami z tego świata, ale zdziwił mnie rozpad tej pary.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jej grę aktorską! Obejrzałam już niemal wszystkie produkcje, w których miała okazję wystąpić. "Turysta", to genialne i co najważniejsze zaskakujące kino. A takie lubię najbardziej.
    "Oszukana" również jest w moim top!

    Jeśli interesuje Cię temat Brangeliny, a może nie miałaś okazji, to polecam ich ostatni wspólny film wyreżyserowany i zagrany przez nich samych "By the sea". Wygląda jak przepowiednia ich problemów w małżeństwie. Specyficzne, ale piękne i sycące oko kino.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała aktorka, Piękna kobieta...Jest super :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie jestem na bieżąco. Jedyne co wiem, to to, że się rozstali. Klaudia J

    OdpowiedzUsuń

Adbox