Ampułka Mizon Deep Sea Marine Collagen Ampule - recenzja

Kiedy pierwszy raz przeczytałam o ampułce Mizona u Wantastic Beauty uznałam, że muszę tę ampułkę przetestować. 

Jednak zanim ją kupiłam minęło sporo czasu, ale finalnie mam i ja!

Wraz z wiekiem produkcja kolagenu spada, a skóra staje się wiotka. Deep Sea Marine Collagen to skoncentrowane serum jest wzbogacone w 72% kolagenem morskim i ekstraktem z wodorostów ekstrahowanych z najgłębszych obszarów oceanu, aby nawilżyć i zmiękczyć skórę.

Mizon Deep Sea Marine Collagen Ampule

Opis: 

Ampułka jest wzbogacona kolagenem morskim i ekstraktem z alg z głębin morskich, które nawilżają i koją skórę. Głęboko nawilża i poprawia elastyczność skóry. Kolagen morski zwiększa produkcję kolagenu, aby uzyskać zdrowszy i jędrniejszy wygląd. Do preparatu użyto wody głębinowej oraz soku z drzewa bambusowego, które chronią skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Zawiera również pantenol i glicerynę, które zapewniają głębokie nawilżenie skóry, jednocześnie równoważąc wilgotność oleju. Certyfikowana formuła HERB Sys służy pielęgnacji skóry dojrzałej pomaga walczyć nawet z głebokimi zmarszczkami. Bezpieczna formuła bez parabenów jest odpowiednia dla skóry wrażliwej.

Co obiecuje producent:

  • - Nawilża skórkę
  • - Zwiększa jędrność i elastyczność
  • - Wygładza zmarszczki mimiczne
  • - Wyrównuje koloryt skóry
  • - Pobudza skórę do procesu odnowy i produkcji naturalnego czynnika nawilżającego (NMF - Natural Moisturizing Factor)
  • - Usuwa matowość skóry nadając jej młodzieńczego blasku

To też pierwszy produkt wprost reklamowany do cery "dojrzewającej". Wiadomo strach mówić starzejącej się wprot.

Zawsze te kosmetyki reklamują młode atrakcyjne babeczki, a tu zdziwienie, że w kilku różnych źródłam, że jest to ampułka polecana przy cerze problematycznej i zmarszczkowej.

Recenzja DEEP SEA MARINE COLLAGEN AMPOULE

Pierwsze wrażenie - spodziewałam się koncentratu bardziej serum niż esencji. Gdzieś w mojej głowie spodziewałam się formuły bardziej żelowej. Tutaj mamy do czynienia z wodnistą konsystencją, ale już kilka kropel wystarcza, by wklepać ampułkę w całą twarz. 

Szklana pipeta jest wygodna, a buteleczka przeciętna, chociaż produkt wygląda porządnie, wysokopółkowo.

Wchłania się bardzo szybko, ale przez ok. 2 min zostawia twarz lekko wilgotną i "klejącą". Skóra już po kilku stosowaniach wydaje się reagować na ampułkę bardzo dobrze. W przypadku czoła i skóry pod oczami widzę wyraźnie efekt lekkiego napięcia. Twarz faktycznie jest rozświetlona, chociaż serum nie zawiera żadnych błyszczących drobinek.

To wszystko razem daje bardzo przyjemne uczucie i faktycznie wyraźnie widoczne większe ujędrnienie.

Jeśli chodzi o kwestię nawilżania - Mizon Deep Sea Marine Collagen Ampule nawilża dobrze, jednak rzadko używam pojedynczego produktu. Nawilżanie cery suchej wymaga pozbycia się podejścia "znajdę 1 pordukt wielozadaniowy". 

Raczej jest krokiem w mojej pielęgnacji. Dobra jest zarowno sama pod makijaż (krem BB + lekkie konturowanie) jak i z kolejnym krokiem kremem i pełnym makijażem.

W obu wypadkach wypada bardzo dobrze, nie zauważyłam by negatywnie wpływała na trwałość makijażu.

Czy ma wady? 

Owszem. Dla mnie, mimo oczywistych zalet wadą jest zapach. Osobiście jestem bardzo wrażliwa na zapachy, a ampułka ma odczuwalny zapach. Nie było to dla mnie zaskoczeniem, gdyż w innychh recenzjach czytałam o dziwnym grejfrutowym zapachu.

Dla mnie to raczej taki chemiczny zapach kosmetyku. Podobny do zapachu niektórych kosmetyków ziaji (chociaż lubię tę markę), ma coś z gorzkiego , albo aspiryny(?). 

Na szczęście po nałożeniu na twarz prawie natychmiast zapach się ulatnia inaczej cała ta recenzja miałaby inny wydźwięk ;) 

Kolejna rzecz po zużyciu około połowy (a jak wspomniałam jest bardzo wydajne, więc 3-4 mies) odstawiłam je na trochę, na małą zdradę do testowania nowego serium Bielendy. Jakie było moje zdziwienie gdy po powiedzmy miesiącu zauważyłam, że ampułka trochę się rozwarstwiła - pod światło wyraźnie gęstrza warstwa była bliżej dna.

Po wstrząśnięciu nie było po tym śladu. Uznałam, że będę używać ją dalej. Nie wiem czy to jakiś problem, bo nie zauważyłam by gorzej działała.


Podsumowanie Mizon Deep Sea Marine Collagen Ampule

Uważam, że ampułka Mizon Deep Sea Marine Collagen Ampoule to jeden z lepszych kosmetyków typu serum na jakie trafiłam. Cena z polskich drogerii, niestety oscyluje w okolicy 100-120zł jednak na azjatyckich stronach spokojnie można ją znaleźć za 2/3 tej kwoty już z przesyłką i jest to cena bardzo rozsądna za tej klasy produkt. Dodatkowo widziałam, że jest w promocji 1+1 Jolse. Mam nadzieję, że to będzie kolejny Mizonowy hit jak serum ze śluzem ślimaka i będą produkować je dłużej niż wycofana już Pore Refine Essence.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox