Co zrobić, by nacieszyć się latem?

Mam wrażenie, że każdego roku lato ucieka coraz szybciej. Wiosną zawsze obiecuję sobie wiele rzeczy, które chciałabym zrobić latem, a potem lipiec i sierpień mijają mi tak szybko, że nawet nie zdążę się zastanowić, jak wykorzystać najdłuższe i najcieplejsze dni w roku. Mówię sobie, że mam czas, a on niepostrzeżenie przekręca kartki w kalendarzu...

Jak dobrze, że we wrześniu można jeszcze dogonić końcówkę lata i wykorzystać nagromadzone przez wakacje ciepło!

Na koniec lata chciałabym zrealizować:


Letnie kolory na paznokciach - choć miałam ich w tym roku trochę, to marzy mi się jeszcze taki wzorek typowo marynarski albo w jaskrawych pomarańczach i żółciach. Sprawa idealna na lato, w innej porze roku nie robi już takiego wrażenia.


Wycieczka rowerowa - wiecie, że jeszcze nie byłam? Aż wstyd się przyznać, ale nie dotknęłam roweru w piwnicy nawet przypadkiem, przechodząc obok niego! Trzeba to nadrobić!


Łapanie ciepłego powietrza - przebywając jak najwięcej poza domem. Bardzo polubiłam szkicowanie na tarasie, czytanie książek i robienie notatek na balkonie. Nauczyłam się dzięki temu zminimalizować czas pracy przed komputerem do przenoszenia na niego gotowych postów blogowych oraz projektów graficznych.


Weekend nad wodą - w pływaniu miałam do tego lata kilkuletnią przerwę. Serio, nie pamiętam, kiedy ostatni raz wkładałam strój kąpielowy. I kiedy niedawno weszłam nad zalewem do wody, odkryłam, jak bardzo lubię pływać! Bardziej, niż biegać, spacerować i uprawiać aerobik! Kiedy lato minie, planuję wykupić karnet na basen.


Sałatka caprese - ale nie taka zwyczajna. Z letnich pomidorów zerwanych prosto z ogródka i bazylii rosnącej tuż obok nich. Nie do podrobienia.


Wieczór z gwiazdami - na niebie, na tarasie, na wygodnym fotelu ogrodowym. Coś niesamowitego! Takie rzeczy tylko na wsi i najlepiej tylko latem, kiedy wieczory jeszcze w miarę ciepłe.


Kilka głębokich wdechów - i ostatnie chwile względnego odpoczynku przed pracowitą jesienią.



Tak, dobrze, że jest jeszcze wrzesień. Co zamierzacie zrobić w tym czasie z kończącym się latem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox