10 lat blogowania 💕💕💕

Cześć!!



Dzisiaj jest wyjÄ…tkowy dzieÅ„! 

Mój blog obchodzi swoje 10-lecie! Właśnie 10 lat temu, jako nastolatka w szkole, zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem i nie spodziewałam się, że będzie ona tak długa i pełna niezapomnianych przeżyć.


Dzięki blogowaniu zaczęłam więcej ćwiczyć i dbać o swoje zdrowie. Obserwowałam inne blogerki, wtedy popularną "Pink Life by Klara" co dało mi motywację do uprawiania sportu. Różowa Klara długo była moim blogowym ideałem - jej wyzwania ze skakanką przez świat dawały mi mnóstwo energii do działania.




Przez pewien czas miałam poczucie, że dobra blogerka musi kupować i testować mnóstwo kosmetyków, a przede wszystkim dzielić się spostrzeżeniami. Przetestowałam wiele kosmetyków polskich marek, co pomogło mi w uświadomieniu sobie jak często wybierałam znany brand ponad skład. Blog pokazał mi marki (np. Wianek, Polny Warkocz, Ressibo), które teraz uwielbiam i stały się częścią mojego codziennego rytuału pielęgnacyjnego.

👉 ZaskakujÄ…ce odkrycia z polskich marek kosmetycznych  - tanie i naturalne nowoÅ›ci w mojej pielÄ™gnacji


👉 KoreaÅ„skie marki – wegaÅ„skie i cruelty-free


PoznaÅ‚am wiele wspaniaÅ‚ych blogerek i blogerów, którzy stali siÄ™ moimi przyjaciółmi i dali mi wiele cennych rad. 


To dzięki blogowaniu, zaczęłam robić więcej zdjęć podczas swoich podróży i uwieczniać swoje przygody.

👉 Lucerna - magiczne miasto w Szwajcarii

Blogowanie daje mi ogromną radość i satysfakcję. Cieszę się, że mogę dzielić się ze światem moimi doświadczeniami i inspiracjami, a także poznawać wspaniałych czytelników i ich historie. Dziękuję Wam za wsparcie i zaufanie przez te wszystkie lata! Tu jest miejsce, gdzie możemy razem dzielić się naszymi pasjami i marzeniami. Tu jest nasze miejsce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox