Pomysły na doniczki DIY


Postanowiłam zebrać w jednym poście kilka inspiracji na doniczki, które chcę zrobić sobie do domu.

Zacznę od najprostszej opcji ;)

Doniczki z oczami - nie umiem tego wyjaśnić, ale podobają mi się przedmioty z dorobionymi oczkami. Taki BAAARDZO prosty hack, a typowe przedmioty codziennego dnia stają się wyjątkowe, wydają się bliższe i żywsze. Spójrzcie sami, czy te kaktusy nie są urocze?

Doniczki z nierównym wzorem - nieregularności są cool. Nierówności i brak regularności ma swój urok. Kolejnym projektem w stylu zrób to sama są więc doniczki, które "pozalewała" farba.
Doniczki brokatowe / cekinowe - prosty trik: taśma cekinów z pasmanterii przemieni starą, nudną doniczkę w prawdziwie przykuwającą oko błyskotkę! Sprawdzi się też jako sposób na przekształcenie nudnego pudełka po lodach w stylową, modną osłonkę!
Doniczka metaliczna, monochromatyczna - sprawienie sobie kompletu doniczek w jednym kolorze to spory wydatek. Gdyby tak... wszystkie doniczki w domu przemalować na jeden kolor? Farba w sprayu uniwersalna i możemy lecieć. W ten sposób wszystko zacznie do siebie pasować.
Doniczka pomalowana w kropki - zrobienie takiej doniczki to nic trudnego wystarczy kilka zalegających nam lakierów do paznokci, ale uwaga - taka doniczka wymaga ogromu ciepliwości!
Doniczki z napisem
Doniczki z ręcznie rysowanymi wzorkami

Inne pomysły do wykorzystania:

5 komentarzy:

  1. te z oczami są uroczę :D Ale wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z oczami są świetne, ale nadające się chyba tylko do dziecinnego pokoju, te metaliczne za to- super pomysł!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogrodzie ustawiłem doniczki na trochę odpicowanych regałach mobilnych z których zrobiłam kwietnki. Rwegały znalazłam na stronie http://nedcon.pl/produkty/regaly-mobilne/ i jestem w szoku, że pomimo prawie już dwóch lat na dworze dalej wyglądają świetnie i nie rdzewieją

    OdpowiedzUsuń

Adbox