9 powodów, dla których warto mieć stronę www biznesu



1. Wyróżnij się albo zgiń. 

Nawet, jeśli twoja konkurencja ma to samo w ofercie, to czy to znaczy, że faktycznie robi to samo? Niekoniecznie, ale skąd klienci mają o tym wiedzieć? Gdzie podkreślisz swoje unikalne cechy?


Strona internetowa to twoja ,,twarz” (np. Blog jako wizytówka).  Ludzie są skłonni zaufać tym, których znają choćby z widzenia. Myślisz, że dlaczego większą popularnością cieszą się blogi, w których twarz autora jest wszystkim znana?


Wydaje mi się, że bez strony internetowej jesteś jak bez wizytówki, jak bez adresu mailowego, bez portfolio. Nie masz odniesienia do swojej pracy.


2. Możesz prowadzić bloga, który będzie Twoim portfolio.

Prowadzenie bloga to zabawa, która wciąga. Prócz kontaktu z czytelnikami, a dla niektórych finansowych profitów, blog może być po prostu portfolio. Aktualne, dodajmy.


Zapomniałam dodać, że przecież blog może być świetną wizytówką w sieci, odchodząc od klasycznej strony www z ofertą, cennikiem i mapką dojazdu.


3. Doceń się, jeśli chcesz, by inni docenili Ciebie.


Jak możesz oczekiwać, by klienci płacili Ci miliony monet, gdy nie jesteś w stanie sam zainwestować w swoją obecność w sieci? Pomyśl o tym, jak o inwestycji w swój rozwój – chodzisz na szkolenia i warsztaty, by podnosić swe kwalifikacje, klienci to widzą i doceniają.


Ponadto, to, jak traktujesz siebie w tym temacie, pokazuje, co możesz zrobić dla swojego klienta.


4. Think BIG!

Prowadzisz stronę czy blog – budujesz zasięg, budujesz swoją obecność w biznesie. Inwestujesz w siebie.


A kto wie, do czego to doprowadzi? Może własnie aktualizujesz stronę, która za kilka lat będzie wizytówką firmy zatrudniającej kilkanaście osób o wielkim potencjale?


5. Dbaj o zaufanie klientów! 

Jeśli stale zabierasz głos w sieci, konsekwentnie prowadzisz komunikację, dbasz o estetykę i treść – potencjalni klienci mogą Ci zaufać. Pamiętaj, że najpierw zaufanie, potem podpisana umowa i przelew. Nie ma innej drogi :)


6. Kontakt!

Powiedz, gdzie mają ,,zapukać” klienci, żeby zacząć z Tobą współpracować?


7. Buduj społeczność wokół siebie.

Nawet jeśli teraz nie zamierzać prowadzić bloga, wkrótce się to zmieni. Bo zrozumiesz, jak ważne jest, by budować społeczność wokół swojego produktu czy idei. Docenisz też moc rekomendacji od osób, które Cię obserwują, czytają. Jeśli masz swoją stronę internetową, bloga – masz możliwość wymiany doświadczeń i zwiększenia zasięgu.


8. Zarabiaj.

Blogerzy wiedzą, jak zarabiać. Jeśli nie blogujesz, na swojej stronie możesz… sprzedawać swoje produkty, książki, kursy. Korzystać z programów affiliacyjnych


9. Doskonalisz się.

Pilnujesz, by nic się nie rozjechało. Sprawdzasz wtyczki, które możesz zainstalować. Rozszerzasz ofertę, dbasz o stronę wizualną, dodajesz zakładki, aktualizujesz bloga. Pracujesz nad konsekwencją, szlifujesz talent pisarski. Mógłbyś to robić bez strony internetowej? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox