Jak zadbać włosy podczas treningu?

Jak zadbać o swoje włosy podczas intensywnego treningu



Aktywność fizyczna to pasja i ważna część dbania o zdrowie. 

Nasze włosy też potrzebują trochę miłości podczas treningów. Dowiedz się, jak dbać o swoje kosmyki, żeby były zdrowe i piękne, nawet w trakcie intensywnych ćwiczeń.

Odpowiednie zabezpieczenie włosów

Podczas treningu włosy mogą się potem mocno napocić, dlatego ważne jest, aby je odpowiednio zabezpieczyć. Ja osobiście uwielbiam zakładać kucyki lub warkocze, które nie tylko wyglądają uroczo, ale też trzymają włosy z dala od mojej twarzy.

Wybór odpowiednich kosmetyków do włosów

Nawilżenie to klucz! Dlatego używam szamponów i odżywek, które sprawiają, że moje włosy są miękkie i pełne blasku. A filtry UV to moje must-have, bo chronią moje kosmyki przed słońcem.

Unikanie nadmiernej częstotliwości mycia włosów

Nie przesadzam z częstym myciem. Suchy szampon to mój sprzymierzeniec, który pozwala odświeżyć włosy bez ich przesuszenia.

Delikatne suszenie włosów

Jeśli po treningu biorę prysznic, stawiam na delikatne suszenie ręcznikiem i suszarką na niskim stopniu mocy. Włosy to moje skarby, dbam o nie!

Odżywianie i nawilżanie od środka

Wiem, że piękne włosy zaczynają się od środka. Dlatego stawiam na zdrową dietę bogatą w witaminy i minerały. To działa!

Ochrona przed słońcem

Jeśli trenujesz na dworze, nie zapomnij o ochronie przed słońcem. Ja noszę uroczą chustkę na głowie lub kapelusz, a także używam kosmetyków z filtrem UV.

Regularne wizyty u fryzjera

Regularne wizyty u fryzjera to ważny aspekt dbania o kondycję i zdrowie naszych włosów, szczególnie podczas intensywnego treningu. Dobry fryzjer pomoże Ci dobrać odpowiednią pielęgnację i środki, które zapewnią Twoim włosom odpowiednią ochronę. Wizyty u fryzjera pozwolą też na usunięcie rozdwajających się końcówek i odświeżenie fryzury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox